۱۳۸۳-۱۲-۱۸

مترجم متون پينگليسي / فينگليسي به پارسي دري


سلام
اين برنامه براي کمک به فارسي زبانان آواره اي نوشته شده که دست بر قضا کيبورد فارسي هم ندارند. از آنجا که همه عادت کرده ايم پينگيليش تايپ کنيم، ما اين برنامه را نوشتيم تا فارسي را از خطر انقراض نجات دهيم

...


همينطور که از اسم برنامه و توضيح مختصرش معلومه اين برنامه کمک ميکنه تا متنهاي نوشته شده
به پينگليش به فارسي تبديل بشه؛ به درد من که خيلي خورد چون با اين سرعت لاک پشتي که من تو تايپ دارم فارسي نوشتن برام همچين کار راحتي نيست و بعد از نوشتن چند خط معمولآ حوصلم سر ميره و عطای فارسي نوشتن را به لقایش ميبخشم
حالا چي شد که من دارم براي اين برنامه تبليغ ميکنم علتش اينه که:

اولآ :اين برنامه بر خلاف خيلي از برنامه های مشابهش که براي همين کار نوشته شدن کار ميکنه
دومآ : طرز کار باهاش واقعاً راحته
سومآ : و مهمتر از همه اينکه درصد اشتباهش در تبدیل حروف خيلي کمتره و زياد دري وري ترجمه نميکنه؛ بنا بر اين به تصحیح زيادي احتیاج نداره


اين پست را الان با کمک همين برنامه نوشتم
نه خداييش خوشمان آمد
دست نویسندش درد نکنه

لینک


هیچ نظری موجود نیست: